Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

En son konular
» şarkı armagan et
C.tesi Mayıs 23, 2009 11:17 am tarafından kml

» Toygar Işıklı - Kalbimdeki Sancı
Perş. Nis. 30, 2009 10:30 pm tarafından kml

» irenc espiriler
Çarş. Nis. 29, 2009 7:33 pm tarafından ZaLiM_-_99

» ÜSTTEKİ ÜYE
C.tesi Nis. 11, 2009 12:29 am tarafından kml

» üsteki üyenin kelimesine zıt cevap ver
C.tesi Nis. 11, 2009 12:24 am tarafından kml

» gökhan türkmen in hayatı
C.tesi Nis. 11, 2009 12:21 am tarafından kml

» emo`ların favori filmleri
C.tesi Nis. 11, 2009 12:14 am tarafından kml

» Murat Boz - Beni Bana Bırak
C.tesi Nis. 11, 2009 12:04 am tarafından kml

» Yusuf Güney - Aşkım Aşklarından Bulasın
Ptsi Nis. 06, 2009 12:39 pm tarafından ZaLiM_-_99

Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama

Grup Vitamin - Bilo Siir {komik}

Aşağa gitmek

Grup Vitamin - Bilo Siir {komik}

Mesaj  kml Bir C.tesi Şub. 28, 2009 4:04 pm

Gece karanlık
Kalbim karanlık
Her yer karanlık
Tu ulan yine güneş gözlüğünü gözümda unutmişim

Bebek sahilinde mahberindınayt(Very Happy)
Arabamin içine oturmişim
Oturmuşim da bir turki tutturmişim
Kutu kolamın kapağı yuvarlak
Gökyüzünde ay tostoparlak
Bir yarim köyde gözleri yeşil
Lan Ayşe vurgunum sen şiye bi kenara çekil

Bir tatlı huzur almaya gittim baramişa
Badigartlar benziyordi camişa
Kokteyl içerkene ihtiyacim yok kamişa
Alkolsüz kokteyl neylesin benim gibi yürekten yanmişa

Ih Allah

İşte bak yine başladi bizim şarkımız
Hatırlar mısın köyde zurnacı İsmail'de çalmaya çalişirdi bunu
Hani hep göbek havasina benzetirdi beceriksiz herif
Kes ulan kes KES!!

Lan ı nerde kalmiştim

Olsin yine de benimsemiştik bu şarkıyı
O çalamasa da
Biz dinleyemesek de
Yine de bizim şarkımızdı
Canimizdı
Kanimizdı
Suyumizdı
Havamizdı
Kafamız nasıl olursa olsun
Yaddıgimiz yer samanlik olsun

Sensiz kaldim burada
Denize bakiyorum
Sensizlik başima vurdu
Derinlere daliyorum
Seviyorum,seviliyorum
Bana yapmayın yorum
Ben öyle yoruma...
Yoktur başa sorum
Ben , ben gidiyorum
Gidiyorum bütün aşklar yureyimde
Pire çıktı yine evdeki küpeyimde
Küpek dedim de aklıma geldi
Napiyor baban olacak o uyuz kuçi
Yine çomar gibin içiyor mu?
İçiyor da kendinden geçiyor mu?
Bilocan burda yalnız kaldı,hiç aklına geliyor mu?
Dönülmez akşamın ufkundayim
Vakit çok geç
Bu saatten sonra eve nası gidecem?
Arabada benzin yok
Son otobüste kaçti
Taksimetre aynen çift tarife
Yapılır mı ulan benim gibi herife?
Benim gibi herife yapılır mı ulan?
Yapılır mı?
Yapılır mı?
avatar
kml
moderatör

Erkek Mesaj Sayısı : 108
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 23/02/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Vitamin - Bilo Siir {komik}

Mesaj  ZaLiM_-_99 Bir C.tesi Şub. 28, 2009 6:36 pm

tşkler.
avatar
ZaLiM_-_99
Admin

Kadın Mesaj Sayısı : 106
Yaş : 25
Nerden : ordan burdan
Kayıt tarihi : 22/02/09

Kullanıcı profilini gör http://emoforum-99.yetkinforum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz